.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمان توزيع بنزين آزاد با كارت سوخت

معاون صنايع و انرژي ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت كشور گفت: از اول خرداد ماه سوختگيري بنزين آزاد از طريق كارت سوخت شخصي خودروها امكان‌پذير مي‌شود.

به گزارش ايسنا، مهندس علي ربيعي افزود: با اجراي اين طرح كليه خودروهاي شخصي مي‌توانند از اول خرداد با كارت سوخت خود اقدام به سوختگيري بنزين آزاد نمايند و ديگر نيازي به استفاده از كارت سوخت جايگاه‌داران نيست.

وي ادامه داد: سامانه گذشته براي مصرف‌كنندگان محدوديت‌هايي همچون در دسترس نبودن هميشگي كارت‌هاي آزاد در جايگاه‌ها را ايجاد مي‌كرد اما با استفاده از اين روش مصرف‌كننده در هر جايگاهي توانايي دريافت بنزين با نرخ آزاد را دارد.

ربيعي گفت: در فاز اول طرح اين امكان براي خودروهايي كه سهميه سوخت آنها به اتمام رسيده است فراهم است كه در نظر داريم اين اقدام را براي خودروهايي كه داراي سهميه سوخت هستند نيز انجام دهيم تا شهروندان علاوه بر استفاده از بنزين سهميه‌اي امكان استفاده از بنزين آزاد را نيز داشته باشند.

معاون صنايع و انرژي ستاد حمل و نقل و مديريت مصرف سوخت كشور خاطرنشان كرد: با اجراي اين طرح كارت‌هاي سوختي كه در اختيار جايگاه‌داران است خذف نمي‌شود و شهروندان مي‌توانند از اين كارت‌ها نيز براي سوختگيري استفاده كند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 1.231 seconds.